جعبه محتوا
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله
اطلاعات بیشترلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله
اطلاعات بیشترلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله
اطلاعات بیشترلورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله
اطلاعات بیشترما می خواهیم ابزاری بسیار حیاتی را به شما معرفی کنیم که ممکن است شما را به عنوان یک طراح متحیر کند....
برای لذت بردن از تجملات طلا لازم نیست جواهرات گران قیمت بخرید. با اضافه کردن رنگ طلایی به طراحی خود،...
( لوگو یا آرم ، آرم نشانه یا علائم تصویری، لوگوتایپ یا علائم نوشتاری ) شما به چه چیزی نیاز دارید؟ ان...
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است
یک سیستم رنگی پرکاربرد مخصوص صفحات نمایش الکترونیکی است و از کنار هم قرار گرفتن ابتدای حروف قرمز (R)، سبز (G)، آبی (B) که رنگهای اصلی اولیه افزایشی نور هستند تشکیل شده است. این رنگها در ترکیب با یکدیگر طیفهای گوناگون رنگی و از ترکیب مجموعشان نور سفید را میسازند.چشم انسان دارای گیرنده هایی است که نسبت به این رنگها واکنش نشان میدهد و به این ترتیب قادر خواهد بود رنگهای مرئی که از ترکیب آنها به وجود آمدهانــد را تجزیه کــرده و تشخیص دهــد. بر همیــن اساس نمایشگرهای رنگی میتوانند طیف گستردهای از رنگها را به سادگی با مخلوط کردن شدتهای (intensity) مختلفی از این سه رنگ به نمایش در آورند.
یک جنبش هنــری آمریکــایی که پس از جنـگ جهانی دوم در نیویورک شکل گرفت و اشکالی که در جهان بیرونی دیده نمیشدند را برای بیان احساسات و عواطف درونی هنرمندان به کار گرفت. آثار اکسپرسیونیسم انتزاعی به واسطه بومهایی بزرگ با سطوحی یک دست و بدون ساختار شناخته می شد، که به دلیل بزرگی ابعاد، به نمایش قدرت می پرداخت. جکسون پولاک، مارک روتکو و کلیفورد استیل از جمله شخصیت های پیشرو این جنبش هستند.
ژوژمان: کلمه فرانسوی است ( jugement ) و در انگلیسی ( judgment ) به معنی قضاوت کردن است. دانشجویان رشته های هنری برای ارائه آثار خود در دانشگاه ها و مراکز آموزشی هنر آثار خود را ژوژمان میکنند و به قضاوت اساتید قرار می دهند. همیشه این قضاوت ساعت ها در دانشگاه های هنر به طول می کشد و سر انجام استاد مربوطه نمره ای را برای این واحد درسی که در طول یک ترم با دانشجویان خود داشته را ارائه می دهد. ژوژمان مشابه امتحانات آخر ترم دانشجویان رشته های غیر هنری می باشد و استاد کار دانشجو را نقد و بررسی می کند.
تايپوگرافي روشی در ارتباط تصویری می باشد که با حضور صنعت چاپ به وجود آمده است. با اختراع چاپ، براي زیبا و تلطيف نمودن کلمات چاپي که خشک به نظر مي رسيدند، حرکاتي در قسمت هايی از حروف و تاکید بر آن ايجاد مي کردند. به کارگیری از اين تکنيک قدمتی حداقل ۵۰ ساله در کشور ما دارد. در تايپوگرافي خوانا بودن اهمیت زیادی دارد زيرا در زمينه ای استفاده مي شود که اطلاع رساني مشخصه بارز آن است. تایپوگرافی هم اکنون در روند تحولات نو، وظیفه خود را خوانایی و سهولت نگارش نمی داند و کم و بیش به فرمی زیبا تغییر کرده، که در درجه اول مفهوم نوشته را قبل از خوانده شدن، بیان می کند. در این دوره با گسترش تایپوگرافی که تلاش در تقویت ویژگی بصری حروف و نزدیک نمودن نوشته به تصویر دارد، عده ای آن را با "خط نگاره" ، "خط نگاری" ، " کالیگرافی" و "طراحی حروف" هم راه می دانند. در صورتی که تایپوگرافی، هنری گرافیکی است که حروف بدنه اصلی آن را شکل می دهد و از فونت های موجود با تغیراتی که در آنها برای کشف ویژگی های بصری حروف انجام می شود، استفاده می کند. امروزه هنرمندان بدعت و شگفتی را به همراه زیبایی، از مهم ترین اهداف بصری تایپوگرافی انتخاب کرده اند، آنهم با سه اقدام مهم یعنی تغییر شکل در حروف (دفرماسیون)، اغراق در حروف (اگزجریشن) و ساده سازی حروف (استیلزیشن)، تا بتوان زیبایی، قدرت ارایه و روح تبلیغ گرای آن را گسترش دهند.